FANDOM

Kingdoms of Amalur logo Tento článek pojednává o tématu ze světa
Kingdoms of Amalur
Kingdoms of Amalur logo

Pavoučí memo (v originále Spider Memo) je dokument ze hry Kingdoms of Amalur: Reckogning. K nalezení je v úvodní lokaci Studny duší.

Popisek Editovat

Starostlivě napsaná zpráva, nalezená pod hromadou pavučin.

Text Editovat

- Huguesi,

Na tvůj příkaz jsme konečně dostali problém s pavouky pod kontrolu. Claude se pokusí získat za toto vyčištění se svými pretoriány kredit, ale mám pocit, že přeceňujě svou úlohu a nevidí hodnotu mého vlastního rychlého myšlení a odborné práce poskytnuté na tuto úspěšnou operaci.

Během dozoru nad pavoučí čistkou jsem si povšiml, že stráže zasažené pavouším jedem vykazovaly tuhost kloubů a napínání kůže - symptomy, které naznačují možné řešení problémů s vnitřní soudržností některých výtvorů ze studny. Mohl jsem tehdy studovat tyto příznaky do větší hloubky, ale stráže tvrdohlavě a flagrantně neposlechly mé rozkazy, aby odložily aplikaci antitoxinů.

Tedy požaduji to, abychom zajali nějaké tyto pavouky k odebrání jejich jedu a na budoucí testování. Dále věřím, že tyto neposlušné stráže budou okamžitě potrestány. Za moji stálou snahu o získání znalostí nevyžaduji žádnou medaili nebo povýšení. Vše, o co žádám, je to, abyste mne PROSÍM přeřadil z přidělení likvidace subjektů.

- Guran