FANDOM

Might and Magic logo Tento článek pojednává o tématu ze světa
Might and Magic
Might and Magic logo

Tento článek se zabývá tématem z ashanské kontinuity.

Jezebeth člověk

Jezebeth jako člověk

Jezebeth

Jezebeth jako sukuba

Jezebeth byla lidský voják, později démonka, sukuba, která pomáhala Aidanovi porazit démona Azexese.

Život Editovat

Lady Jezebeth sloužila jako nejvyšší protektorka Císařské gardy císaře Liama. V roce 564 YSD byla vyslána do Vlčího vévodství, aby zjistila, co se stalo s jednotkou andělů umístěných ve Flammschreinu. U Hraniční tvrze se setkala s Antonem, vévodou Gryfího vévodství, který se svou armádou vyrazil na pomoc Vlčímu vévodství, napadeného nagy a démony. Jelikož oba sdíleli stejný cíl – dorazit do Flammschreinu – tak se Jezebeth k vévodovi připojila. Později, když démonské legie pod velením Ahribbana oblehly Sokolí vrch a když se z něj Anton pokoušel zachránit posledního žijícího člena dynastie Sokolů, se proti němu obrátila a stala se z ní kacířka a démonka.[1]

Jezebeth chodila s Azexesem, který byl v té době malý imp, později s hostinským U vřískající čarodějnice Lorhishem, dokud nebyla z tohoto místa vyhnána. Později narazila v Sheoghu na gryfího šlechtice Aidana, který jí za pomoci čepele spoutání donutil spolupracovat na jeho plánu pomsty Azexesovi, který zabil jeho otce Edrika. Jezebeth ho přivedla k Vřískající čarodějnici, kde se od Lorhishe dozvěděli Azexesovu polohu – na hoře Nebyrzias. Jezebeth doprovodila Aidana až na její vrchol, kde prošli portálem do Hereshe. Portál byl později jimi zničen, což způsobilo erupci Nebyrziase. Jezebeth pomocí své schopnosti letu Aidana zachránila a dokázala tak, že ho již neposlouchá jen kvůli čepeli, ale i kvůli jeho moci a její přitažlivosti. Jezebeth pak pomohla konfrontovat Azexese a přispěla tak k jeho konečnému pádu.[2]

Reference Editovat

  1. Might & Magic Heroes VI
  2. Might & Magic: Clash of Heroes

Výskyt Editovat