FANDOM

Splinter Cell logo Tento článek pojednává o tématu ze světa
Splinter Cell
Splinter Cell logo

Emaily z ázerbajdžánské ropné plošiny tvoří soupis všech emailů, které jsou k nalezení na ázerbajdžánské ropné plošině v třetí misi Splinter Cell.

V bezpečí a zdráv Editovat

Od: Nato Megvinetuchucesi
Komu: Gia Megvinetuchucesiová
Posláno: 23/10/2004 11.52
Předmět: V bezpečí a zdráv

Sestři- posílám jen rychlou zprávu, aby jsi věděla, že jsem v pořádku. Nevím, kdy se dostanu domů a nemůžu ti říct, kde se právě nacházím, ale myslím na tebe a mámu armáda. Celá armáda se rozděluje, rozbíjí se na menší pohyblivější jednotky. Polovina chlapů, se kterými pracuji, jsou žoldáci. Jsou jistě tvrdí jak štolverk, ale nejsem si jist, zda jim můžu věřit. Mohu říct alespoň tohle: Jsem stále na gruzinské půdě. Dokonce jsme před třemi dny viděli Nikoladzeho. Skvělý, skvělý muž. Nemůžu si pomoct, ale cítím, že bychom skutečně mohli mít proti Američanům šanci. Před rokem bych neřekl, že je to možné, ale teď musím jít na hlídku, musím běžet. Ale věz, že budeš vždycky v mém srdci a mysli.

Nato

Bez předmětu Editovat

Od: Sergo Šengelaja
Komu: Guram Tkešelašvili
Posláno: 27/10/2004 03.18
Předmět:

Hej Gurame,

Jsi už na svých semipermanentních pozicích. Moje četa se konečně před dvěma hodinama dostala ze školních autobusů v Bělorusku a setkala se s další četou, která dorazila pomocí nákladního letadla; směřujeme na východ, ale ještě jsme se nedozvěděli kam. Až se tam dostanu, pisnu ti další mail.

Je to tak nepodobné armádě, kterou jsme znali, když jsme do ní vstoupili. Jsme v neuvěřitelné formě, štíhlí, decentralizovaní, výkonní.' Jednáme spíše jako firma než armáda. Plukovník Alexejevič vysvětlil naší skupině, že to můžeme vyhrát tím, že dovolíme Američanům "vzdát se agresivně". Máš nějaký nápad, co to znamená? Brzy zas napíšu.

Sergo

RE: C4 Editovat

Od: Marvin Watkin
Komu: Ian Belew
Posláno: 27/10/2004 03.46
Předmět: RE: C4

Iane,

Podle všeho, co víme, muže Raptor III pracovat překrásně a 7krát z 10 testů to udělal. Jediný problém jsou ty 3 další a už jsme přislíbili FNW živý přenost "Raptora III v práci". Chlapíci z PR jsou skutečně dychtiví dát ten záznam na Tube.

C-4 je jen pojistka, že exploze dopadne krásně a šťavnatě. (Dokonci i když dron Raptor vypustí svou zásilku na cíl, exploze ochucená C-4 je více telegenická.)

Kromě toho, operace by měla být procházkou sadem. Máme info ze CIA, které tvrdí, že na plošině není víc jak tucet gruzinských vojáků a nevelmi dobře vyzbrojených. Ryba v sudu, kámo. Huah.

Tim

RE: C4 Editovat

Od: Ian Belew
Komu: Stuart Brophy
Posláno: 27/10/2004 05.19
Předmět: RE: C4

Stu:

Věříš tomu? Já setsakra nenávidím tenhle bordel. Nejen že máme dohodu s médii zaměřenou na bezpilotní drony jako je Raptor, ale odteď budeme dělat jejich práci za ně a stejně neobdržíme žádné uznání? Když lidé z masa a kostí zde riskují své životy? Já to zatraceně nesnáším. Nějaký kancelářský P.R. patolízal si uvědomil, že civilové budou šťastnější ohledně války bez amerických ztrát a nyní vše, co vidíme ve zprávách, jsou dálkově ovládaní zabijáčtí roboti. Je to ještě horší než Afghánistán. Jsem z toho smrtelně znechucen.

I.B.