FANDOM

Battle for Wesnoth logo Tento článek pojednává o tématu ze světa
Battle for Wesnoth
Battle for Wesnoth logo

Deoran byl wesnothský voják, velitel jižní hlídky. Byl synem Haldiela, důstojníka, který se účastnil tažení krále Konráda I. proti skřetům na severu.

Život Editovat

Jako mladý důstojník byl pasován wesnothským králem Haldrikem VII. rytířem a vyslán do nejjižnější provincie Wesnothu Kerlathu, aby převzal velení nad jižní hlídkou. U severní pevnosti se spojil se zbytky jižní hlídky, sužované bandity, sirem Gerrickem, Morethem a Aleronem. Poté porazil místního vůdce banditů Urzy Mathina a vydal se směrem na hlavní místo provincie Westin. Ten byl pod obležením banditů pod velením Urzy Nalmata. Deoran město vyprostil a s pomocí pastora Hylase, rádce bývalého velitele jižní hlídky sira Lorise, Namlata zabil i s jeho nemrtvými bojovníky. Aby zjistil původ nemrtvých, vydal se do Aethenského lesa za místními elfy. Cestou porazil třetího z bratrů Urzů Fastika. Za doprovodu elfky Ethiliel pokračoval do Květinového údolí najít elfího mudrce Mebryna. Ten byl však unesen bandity a Deoran se ho jal pronásledovat do neznámého lesa na jihu. Zde zjistil, že z Mebryna se stal lich, který vyvolával nemrtvé, a poté ho porazil.